Vols cursar un doctorat a la UdG?

Si tens un projecte de recerca que t’engresca, viable a entre tres i cinc anys vista tingues en compte que:

1. Consulta l’oferta formativa de l’Escola de doctorat de la UdG: Consulta la informació de tots els programes .
  2. Orienta’t en la llista de directors de tesi del programa que t’interessa: Pots consultar les persones vinculades a les línies de recerca d’un programa de doctorat . Cada una té un enllaç a la seva plana personal amb les seves activitats de recerca i les seves dades de contacte. Contacta persones amb interessos afins als teus. Pots demanar ajuda al coordinador o coordinadora del programa, que té l’adreça electrònica publicada en el mateix web.
  3. Parla obertament amb els directors de tesi que coneixes i fan recerca que trobes engrescadora.
  4. Consulta els requisits d’accés, el calendari i el procés de preinscripció: Consulta tota la informació .
  5. Consulta els ajuts i beques als quals et pots acollir: Consulta tota la informació .
  6. Consulta la guia de l’estudiant: Accés .